kleine groepstrainingen right sidebar

Home / kleine groepstrainingen

Kleine groepstrainingen F1T

Kies verstandig  en ga met het SMART model en EIK model samen met anderen in een kleine groep gericht aan de slag met jouw trainingsdoel(en). Je deelt de kosten, maar krijgt wel de persoonlijke begeleiding van mij

Wilt u graag in een klein groepsverband trainen met persoonlijke begeleiding dan is de kleine groepstraining een prima keuze. Je gaat onder mijn begeleiding functioneel en doelgericht aan de slag in een vooraf vast gesteld aantal sessies.

De invulling van de trainingen stem ik af op jullie trainingsdoelen (van afvallen, tot spier opbouw, tot je conditie verbeteren, etc..). Vooraf wordt dit samen besproken, evenals de trainingsmomenten in de week, de duur van elke training en de locatie. .

De kleine groepstraining is tot maximaal 5-6 personen. In de kleine groepstrainingen krijg je van mij tal van oefeningen die veelal ook thuis of op de sportschool weer getraind kunnen worden. Daarnaast ontvang je een klapper waarbij we op basis van het SMART model en EIK model je vorderingen kunnen meten en eventuele aanpassingen in overleg kunnen doorvoeren. Een eventuele voortgang naar een persoonlijk trainingstraject is dan ook prima mogelijk en snel realiseerbaar.

Want uiteindelijk gaat het erom dat je zelf blijvend in beweging komt!

Een aantal voordelen van kleine groepstrainingen:

Fitnessbal outdoor training i.s.m Sportcentrum Energy Haren Energy in the Park - Boeremapark - 11 juni 2016

Fitnessbal outdoor training i.s.m Sportcentrum Energy Haren Energy in the Park – Boeremapark – 11 juni 2016

  • Variatie aan trainings prikkels door workouts en input van mij.
  • Meetbare trainingsdoelen via het SMART model en de EIK methode
  • Trainen met anderen werkt stimulerend en motiverend.
  • Je eigen personal<1>trainer die je motiveerd en coacht.
  • Groepsleden kunnen je goed corrigeren en mede motiveren.
  • Je kan er een vast trainingsmaatje aan over houden.
  • Je leert je zelf beter kennen en jezelf te motiveren als het tegen zit.
  • Je leert bewuster naar je lichaam te luisteren.
  • Je leert het belang van de ademhaling in het trainen.
Print Friendly, PDF & Email